واتساپ مشاوره

گل مناسب برای سالگرد ازدواج باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

نرگس میرزاآقایی

ازدواج پیوندی مقدس و مادام‌العمر است که هر سال اهمیت خاص خود را بیش از گذشته نشان می‌دهد. هر ساله زوج‌ها مراحل مختلفی از زندگی را پشت سر می‌گذارد و در این میان تنها عشق است که باعث می‌شود تا آن‌ها در کنار هم باشند و زندگی زیباتری را تجربه کنند.

جشن گرفتن سالگرد ازدواج آن‌هم با هدیه دادن گل، یکی از بهترین راه‌ها برای ابراز عشق شما به همسرتان خواهد بود. شاید با خود بگویید که بسیاری از افراد ممکن است این کار را انجام دهند، اما اصل مهمی که بسیاری نمی‌دانند، این است که هر گل معنای متفاوتی دارد که این معنا و مفهوم آن برای سال‌ها در ذهن باقی خواهد ماند.

انتخاب گل هدیه داده شده به شریک زندگی‌تان، آن‌هم به مناسبت سالگرد ازدواج، بهتر است با توجه به سال‌های گذشته از زندگی مشترکتان صورت گیرد؛ چرا که این موضوع می‌تواند دلیل تازه‌ای برای شکوفایی عشق شما نسبت به همسرتان باشد. در ادامه به شما کمک می‌کنیم تا بهترین گل را برای هدیه دادن به همسرتان به مناسبت سالگرد آشنایی یا ازدواجتان هدیه دهید.

میخک

بسیاری از افراد می‌گویند که سال اول ازدواج و آشنایی سخت‌ترین سال، اما در عین حال به یاد ماندنی‌ترین دوره‌ی زندگی مشترک شما است. سالی پر از اولین‌های بسیار؛ اولین شب عاشقانه، اولین جشن‌ها، اولین دعواها و بسیاری موارد دیگر. پس بهتر است تا با انتخاب گل‌های دوست داشتنی که به رنگ معطر عشق آغشته‌اند، لحظات خوشی را با همسرتان جشن بگیرید.

میخک قرمز می‌تواند گلی مناسب برای اولین سالگرد باشد.

در عین حال اگر در دومین تا چهارمین سالگرد هدیه داده‌ شود، می‌تواند نشان از عشق دیوانه‌وار شما باشد.

زنبق و آفتابگردان

اگر چند سالی می‌شود که زندگی را با هم گذرانده‌اید، قطعا تجربه شما را به هم نزدیکتر کرده است و باعث شده تا بر شکست‌های کوتاه و مشکلات یکدیگیر غلبه کنید. شما همدیگر را کاملا پذیرفته‌اید و اکنون دیوانه‌وار عاشق هم هستید. می‌توانید عشق خود را با لیلی و گل آفتابگردان نشان دهید که نشانگر گرما، فداکاری و استحکام رابطه است.

لیلی و آفتابگردان بهترین گزینه برای زوج‌هایی است که دومین تا چهارمین سالگرد خود را جشن می‌گیرند.

انتخاب این گل برای پنجمین سالگرد می‌تواند نشان آن باشد که همسرتان بهترین دوستتان برای همیشه است.

بابونه

جشن گرفتن یک دهه عشق و زندگی باعث می شود که شما و همسرتان به بهترین دوستانتان تبدیل شوید. شاید هر از گاهی با هم دعوا می‌کنید، شاید هم همدیگر را در آغوش می‌گیرید، برخی اوقات همدیگر را اذیت می‌کنید، اما حقیقت غیرقابل تغییر این است که همیشه با هم و برای هم باقی می‌مانید. این سالگرد دوستی ویژه را با گل‌های مرواریدی جشن بگیرید که نشان‌دهنده‌ی ملایمت و معصومیت دوستانه‌ی شما است که عشق شما نشان می‌دهد.

اگر نزدیک پنج سال از زندگی مشترکتان گذشته، گل مروارید سفید می‌تواند بهترین گزینه باشد.

اگر شش تا ۹ سال تجربه‌ی زندگی مشترک را دارید، هدیه دادن این گل، به معنای آن است که شما و همسرتان همراهان همیشگی برای زندگی هستید.

یاس بنفش؛ پرنده بهشت

قطعا با انتخاب این گل می‌توانید یک پیام مهم را به همسرتان برسانید: « چه دوستم داشته باشی، چه از من متنفر باشی، من هیچ جا نمی‌روم». این گل دقیقا می‌تواند توصیف‌کننده‌ی رابطه شما در این مرحله از زندگی باشد. اگر به همراهان اجتناب‌ناپذیر زندگی هم تبدیل شده‌اند. با هدیه دادن این گل‌های زیبا که نشان‌دهنده‌ی اعتماد، خرد و شکوه عشق شما هستند، برای بار دیگر عشق‌تان را به او نشان دهید و ثابت کنید که به او اهمیت می‌دهید.

گل زیبای بنفش یاس بنفش می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای زوج‌هایی باشد که ششمین تا نهمین سالگرد خود را جشن می‌گیرند.

هدیه دادن این گل در دهمین سالگرد ازدواج به معنای آن است که شما برای یکدیگر ساخته شده‌اید.

نرگس زرد

جشن گرفتن سالگرد ازدواج دهم خیلی مهم است؛ شما برای یک دهه با هم زندگی کرده‌اید؛ این زمانی است که شما متوجه می‌شوید که واقعاً برای یکدیگر ساخته شده‌اید. این پیام را می‌توانید با نرگس‌های زرد جشن بگیرید که نشان‌دهنده‌ی لذتی ساده است و شما با هدیه دادن آن‌ها عشق و شور عمیق در رابطه خود را به اشتراک می‌گذارید.

گل نرگس زرد بدون شک گل ۱۰ ساله‌ی سالگرد ازدواج است؛ آن را فراموش نکنید.

هدیه دادن این گل در یازدهمین تا چهاردهمین سالگرد ازدواج به معنای آن است که شما و همسرتان معتاد به یکدیگر هستید.

 

گل لاله، گل داودی و ارکیده

فراوانی عشق، بلوغ و تفاهمی که ایجاد کرده‌اید، شما را به هم معتاد می‌کند و حالا آرامشی خاص و تکرار نشدنی را کنار هم پیدا کرده‌اید. شما می‌توانید رخداد عشقتان را با این نعمت‌های خوشبو، یعنی گل لاله و گل داودی و ارکیده جشن بگیرید.

هدیه دادن گل لاله گل در سالگرد ۱۱ تا ۱۴ سالگی رابطه و ازدواج گزینه‌ای مناسب است.

اما انتخاب این گل‌ها در پانزدهمین سالگرد می‌تواند به این معنا باشد که شما قویترین و پایبند‌ترین در عشقتان هستید.

گل رز

این زمانی است که عشق شما در واقع از تمام آزمایش‌ها و سختی‌های روزگار جان سالم به دربرده و همچنان محکم سرجای خودش ایستاده است. پس بدون شک زیباترین گل برای پانزدهمین سالگرد ازدواج، رز قرمز است. این گل‌ها از زیبایی و سادگی عشق بین دو نفر حکایت دارند.

گل رز قرمز بهترین گزینه برای جشن گرفتن پانزدهمین سالگرد ازدواج است

هدیه دادن این گل‌ها در سالگرد شانزدهم تا بیست و چهارم تأکیدکننده‌ی شراکت شما در عشقی بی‌پایان خواهد بود.

آستر

زمانی که درک اصلی از رابطه‌ای عمیق و پیوندی مادام‌العمر به نام ازدواج بر شما آشکار می‌شود، دیگر آن افراد سابق نخواهید بود. شما در همه‌چیز با هم شریک هستید؛ در خوبی‌ها، در بدی‌ها، در سختی‌ها و خوشی‌ها همیشه شما شریک زندگی هم هستند. پس به مناسبت سالگرد باهم بودن خود، آستر را هدیه دهید و خرد و رفاهی که بین‌تان عمق پیدا کرده را جشن بگیرید.

ستاره صورتی گلی است که برای سالگرد ۱۶ تا ۲۴ سالگی بهترین گزینه‌ی ممکن خواهد بود.

هدیه دادن این گل در بیست و پنجمین سالگرد به معنا آن است که شما و همسرتان از آن‌ دسته عاشقان شاد هستید.

عنبیه

در مناسبتی خاص مثل سالگرد ازدواج خود، می‌توانید با هدیه دادن گل‌های زیبای عنبیه ایمان و وعده‌های سعادتمندانه و پایدارتان را جشن بگیرند، همچنین با هدیه دادن این گل‌ها می‌توانید علاقه و عشق خاص خود را به شیوه‌ای خاص بیان کنید. زمان آن فرا رسیده است که هر دوی شما شاد باشید و احساس پیروزی کنید.

زنبق بنفش و سفید قطعا گزینه‌ی مناسب برای سالگرد بیست و پنجم است.

در پنجاهمین سالگرد این گل می‌تواند نماد شما و همسرتان به عنوان عاشقان طلایی باشد.

گل رز زرد

وقت آن است که به خود افتخار کنید؛ چرا که ایمان همیشگی، اعتماد قوی، احترام متقابل، فضایل و تواضع باعث شده که با یکدیگر پنجاهمین سال ازدواج را جشن بگیرید. عشق ابدی شما باید در سالگرد طلایی شما با گل‌های رز زرد جشن گرفته شود که شاهد فداکاری طولانی مدت شما به یکدیگر است.

گل رز زرد برای عاشقان طلایی بهترین گزینه در گل پنجاهمین سالگرد است.

در پایان به یاد داشته باشید که سالگردها فرصتی برای ساختن خاطرات برای سالیان متمادی است. با در آغوش گرفتن یکدیگر همراه با شکوفه‌هایی که یادآور و تحسین‌کننده‌ی سال‌های زندگی مشترک شما هستند، خاطرات‌تان را خوشبوتر کنید.

https://www.floweraura.com/blog/what-your-anniversary-flower

 

مطالب مشابه